van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 17 juli 2021

Allergie, allergiemoe

 

Hooikoortserig, allergie voor huistofmijt. Ik mag geen honden, en katten, vergeet het. Ik probeer ‘braaf’ mijn ding te doen. Alhoewel, ik zit òòk graag in de eerste lentezon. En dieren tja, ik maakte er in Amsterdam een pùnt om van om samen wakker te worden met een langharige kat. Elke ochtend een verstopte neus, m’n allergie mocht me niet tegenhouden voor Lillth. 

Na je dertigste zou bij veel mensen hooikoorts overgaan. Bij mij niet. Bij mijn vader ook niet. Ik WEIGER toe te geven aan m’n allergieën. 

Eten is wel iets anders. Overgeven, of bijna van je sus gaan. Je vooruit slepen omdat je iets hebt gegeten/gedronken wat niet mocht. Dààr ben ik voorzichtig in.  

Ik ben allergiemoe. 

Is er een pil die allergie wegneemt? Let me know! 




Geen opmerkingen: