van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 9 april 2011

top hiphoplove

Even niet geblogd. Ik had het druk. Maar nu blog ik weer over:
Ik hou zoveel van hiphop dat ik jaren na elkaar voorbeeldspreekbeurten hield over hiphop en, indien mogelijk, hiphop in mijn pakket voorzag. De reden waarom ik van hiphop hou is vrij eenvoudig: hiphop gaf de Afro-Amerikanen een nieuwe cultuuruiting, een emancipatie die verder ging dan louter muziek. Public Enemy gaf hen en ons en iedereen meer dan een geweten en dankzij de hiphop zijn sommige jazzstandards nog bekend. Ik hou van hiphop. Mijn favorieten:

Looking For The Perfect Beat - Afrika Bambaataa


Paid In Full - Eric B & Rakim (Coldcut Remix)
Let Me Ride - Dr. Dre
Humble Mumble - Outkast


Gonna Make You Sweat - C +C Music Factory
Jam On It - Newcleus


Regulate - Warren G.


Hip Hop Bebop - Man Parrish


Nothing But A G Thing - Dr. Dre ft. Snoop Doggy Dog
Doing Our Own Thang - The Jungle Brothers
Through The Wire - Kanye West


One Of The Trebble - Davy DMX



Geen opmerkingen: