van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 29 april 2011

allergie

Allergie is always so 'round the corner. Ik ben een allergisch persoontje en met allergisch persoontje bedoel ik een écht allergisch persoontje. Je hebt mensen die enkel hooikoorts hebben en in dat seizoen last krijgen van hun neus of mensen doe in het najaar moeten hoesten van het stof. Nou, ik ben voorjaar en najaar. Het jaar door. En mijn uitingen beperken zich niet tot enkel niezen of hoesten: dat gaat van niezen tot in de zomer met ooglapjes rondlopen tot maag-en darmklachten dat je niet eens buiten dùrft te komen. En echt ziek zijn. Dagen binnen zitten met alle ramen dicht en een puffer. Meer dan eens op de spoed beland enzo en niet alles mogen eten. Tja. Ik hààt allergie. It's not cool.
En ik zou ook allergisch zijn voor honden. Snif. Want ik wil een hond.



Geen opmerkingen: