van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 19 april 2011

eyes that make you go, whoow: part deux

Na de vrouwen nu ook de mannen. Spreekt vanzelf.

Gael García Bernal: wat weten we meer over Gael dan dat hij mooie ogen heeft? Oh ja, dat hij ook nog kan acteren. Ah ja, dat is er ook nog.

Nick Kamen: dit lijstje zou onvolledig zonder Nick Kamen. Model slash zanger Nick Kamen. Ik eis een Nick Kamen revival, met Levi's reclame en al. That's right: Nick Kamen in z'n onderbroek. Nick. Kamen.


Terrence Howard: Terrence scoort hoog in de categorie 'broeierige blik'. Like there's always something going on in that gaze and you cannot stop looking at it. Electrifying.


Johnny Depp: Johnny woont in Frankrijk en da's goed nieuws want hoe dichter hij bij mij is, hoe beter. Na een concert van Lenny Kravitz waarin hij de hand van mij en mijn bondgenoot in Lennylove aanraakte speelden we met de gedachte onze hand niet meer te wassen. Echt waar. Dan vraag ik me af wat er door me heen zou gaan als Johnny ooit m'n wang zou zoenen. Misschien kan hij dat maar beter niet doen.


Rob Lowe: ik was in de 80's zwaar verliefd op Rob Lowe. Ik vind hem het leukste in Class. Of in St Elmo's Fire. Of in The Outsiders.


Jude Law: Jude, oh my Jude. Weet je, ik heb niet echt geapplaudisseerd toen het weer dik aan was met Sienna Miller maar het ging wel omdat Sienna en ik hetzelfde sterrenbeeld hebben. En mensen die mijn sterrenbeeld hebben gun ik de world. And you know, the world is Jude. Maar die twee zijn alweer uit elkaar. Oh, wat erg.


Zac Efron: persoonlijk vind ik die kerel een miet but he sure got some beautiful eyes on him. So I want him. Now. "Zac, I think you and Vanessa should break up." "Okay, Stefanie. That's fine for me."


Jared Leto: Jared eyes are like an endless deep blue river on a fairytale mountain top. En al die andere dingen die je kunnen verleiden tot het schrijven van bad poetry.


Alain Delon: why am I still not married to him? I'm asking you.



2 opmerkingen:

LUC zei

Alain Delon heeft vele harten hol doen slaan bij de Vlaamse meisjes indertijd ! Die andere jonge knapen kent Ollie helaas niet zo goed !

Ollie was als puber doodverliefd op Gillian Blake uit de reeks Follyfoot! Gillian heeft daarna nooit meer geacteerd en is brave huismoeder geworden !

Misschien iets over haar op mijn blog volgende week !

katie morosky zei

Nice! Ik lees dat Follyfoot een Britse jeugdserie was over ethisch omgaan met dieren. Ook nice! :-)