van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 21 april 2011

la fille qui s'apelle Vanessa

Vanessa Paradis moet zo een van die meiden zijn die altijd maar het slachtoffer is van jaloezie, jaloezie, jaloezie. Bah. De Amerikanen leerden haar kennen via Johnny Depp maar wij in Europa kenden haar al langer: namelijk sinds haar Joe Le Taxi-tijd toen ze als een vijftienjarige Lolita telkens weer hetzelfde danspasje deed. Later kreeg ze een sexy imago en werd nog sexier met Lenny Kravitz aan haar zijde. In die dagen deden er berichten de ronde over Franse meiden die ongevraagd aan haar haar trokken, haar haatten gewoon omdat ze extreem populair is bij Lenny en alle andere mannen. Girl power, not so much.
En nu lees ik hatelijke, kwetsende berichten over haar op Engelstalige websites die bol staan van de jaloezie omdat de prachtige mevrouw Paradis met Johnny is. En kinderen met hem heeft. Beetje raar, meestal vind ik vrouwen die met mijn celebritykerels mogen hangen net cool. Alleen in het geval van Vanessa ligt het wat anders want ik vond haar al fascinerend way before Johnny en fascinerend bedoel ik dan zoals in goed fascinerend.
Een counterpostje dus tegen al die giftige woorden over haar. Vanessa krijgt hier bloemetjes.





Geen opmerkingen: