van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 27 januari 2010

30 jaar kinderen voor kinderen

Voor de nostalgici onder ons: een leuke Kinderen Voor Kinderen- aflevering waarin de voorbije 30 jaar afleveringen passeren. Ook leuk om es te zien hoe die schattige kindertjes van toen zijn opgegroeid, als je ze herkent (ik ben blij dat ik de volwassen versie van Arjan en Bennie heb gezien, want voor hen had ik toch wel een zwak. Oh ja, en het is natuurlijk schitterend om dat Op Onbewoond Eiland-meisje te zien, die nu ondertussen al vier kinderen zou hebben).
De uiteindelijke winnaar van het beste Kinderen Voor Kinderen-lied lijkt me wel terecht (alhoewel ik Als De Lichtjes Doven het mooiste vind): iedereen kent het, het heeft nog steeds succes en ik ga er spontaan van lachen.

(fragment uit de De Wereld Draait Door over Kinderen Voor Kinderen, grappig om te zien dat het toenertijd echt wel leefde onder de mensen. Ik ben afgehaakt na de 12e maar de eerste tot de 11e kan ik nog altijd woord voor woord meezingen)


Get Microsoft Silverlight

Geen opmerkingen: