van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 8 september 2023

humor, ni makkelijk

 Humor is een gàve, ik hou van allerlei soorten, enkel de pis en kak en de onderbroekenlol, Benny Hill, Neen. Mijn collega/vriendin en ik hebben ongeveer dezelfde humor, een soort humor van Charlie The Unicorn (check it, ik vind het geniaal. Dat waren de oude jaren en misschien wel de beste jaren van YouTube) of van de Vliegende Panters (Dikkie Dik) ofzo. 
Van Ace Ventura tot The Vicar of Dibley, I love it all. In een ver verleden heb ik es een (ironisch) bericht verstuurd en mensen reageerden (tot mijn vebazing) kwaad, ze begrepen de ironie niet. 

Andy Kaufman kan ik niet genoeg onder de aandacht brengen. Er is genialiteit, Andy Kaufman is een trapje erboven. 




Geen opmerkingen: