van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 30 september 2023

dezelfde Katie

 


In oktober 2008 ben ik deze blog begonnen, ik dacht nooit dat ik dit zou volhouden. 
Ondertussen is er veel veranderd: van Antwerpen naar Brussel verhuisd. En weer terug in ‘t Stad. Mijn ouders wonen in Zuid-Frankrijk. Ik werk in Brussel. Hét Gastje tegengekomen! Er ìs veel veranderd. 
Maar ik ben nog altijd dezelfde Stefanie. Of dezelfde Katie die ziek wordt van onrecht, niet goed kan omgaan met zaken die niet kloppen. Dezelfde nerd. Of geek. 
De basis is ergens gelegd: ik lijk op m’n ouders. 
Het moeilijkste dit jaar was een KUToperatie, gedaan door een TOPchirurg. 
Ook moeilijk: een vriend die ongeneeslijk ziek is. Ik ben een Vechter, sla alle deuren kapot , ga tot het einde, Einde maar daar sta ik machteloos tegenover. Het aanvaarden, is een levensles. 
Bijna 15 jaar geleden startte ik deze blog. 



Geen opmerkingen: