van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 6 september 2023

een mooie dag, in alle naïviteit

Een van m'n beste en tegelijkertijd een van m'n slechtste eigenschappen is m'n naïviteit. Ik WEIGER te geloven dat men iemand slecht wilt aandoen. Doch zie ik het vaak gebeuren. Ik ben bewust naïef en in all die naïviteit haal ik vreugde uit het feit iets positiefs, leuks, onbaatzuchtig te zien rond me, of het gewoon zelf te doen.  
Vandaag hielp ik een Chinese vrouw op zoek naar haar familie (haar eerste dag op visite in Antwerpen), ik wéét hoe moeilijk het kan zijn je weg te vinden in een ander werelddeel. The kindness of someome is dan goud waard.

Ik ga overdrijven met de Stevie. Hij is wel mijn Stevie! 



Geen opmerkingen: