van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 2 november 2020

Great Stuff

 Hoe kan ik starten? The most Excitement Moments I ever felt was tijdens m'n safari in Tanzania en tijdens Prince concerten. Boyfriends excluded.

Ik heb al zoveel over Prince geblogd dat het vervelend wordt. But still. Voor mij is Prince meer dan een goede muzikant. Hij brengt me door m'n donkerste momenten. Hij gaf me belachelijk goede inzichten. Prince is zo vrij en ik wil dat ook zijn: buiten hokjes denken, met een leuke tune. Prince en George Clinton deden me muziek horen dat ik wou horen.

 Ik weet niet meer veel van m'n allereerste Prince concert omdat ik zo high was! High on energy. Eindelijk kreeg ik hem te zien. Hij stelde allesbehalve teleur. Die avond hield ik nog meer van hem.

Stefanie comes with Prince, George Clinton en Andy Warhol. En ook Picasso. En een safari in Tanzania. 😊




Geen opmerkingen: