van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 24 november 2020

Gemis aan een huisdier

 Ik hou echt van dieren. Er zijn misverstanden over me, dat ik bijvoorbeeld niet zou kunnen fietsen (huh?) en dat ik niet van dieren zou houden, da's waarschijnlijk het allergrootste misverstand. Ik hou nét keiveel van dieren. Een groot gemis is dat ik omwille van allergie geen huisdier mag. En ik kan het ook best met dieren vinden.

Op safari was ik de koning te rijk. Het is écht het allergrootste misvertand dat ik niet van dieren zou houden. 

De eerste kat van wie ik hield was Lilith, dan die katten van Greetje. Van onze honden droom ik nog steeds. In Japan heb ik in Tokyo het standbeeld bezocht van Hachiko bezocht. Dus laat er geen misverstand over gaan dat ik niet van dieren zou houden. :-)  




 

 

Geen opmerkingen: