van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 7 november 2008

reclame, ga effe lopen, wil je

Bij het bewerken van m’n eigen berichten op m’n blog krijg ik steevast de suggestie reclame aan m’n blog toe te voegen. Ja, luister es, ik heb een hékel aan reclame waarom zou ik mezelf treiteren met ook hier reclame op te zetten? Kom er maar gezellig bij irritante advertenties! En maak het hier maar goed vervelend op m’n blog. Tuurlijk. Ik word achtervòlgd door reclame tot zelfs op m’n mobiele telefoon toe. M’n blog betekent een moment van rust: eindelijk, even geen reclame. Waarom zou ik hier dan ook schreeuwerige reclame toevoegen? Denk daar es over na.

Natuurlijk zou het wel prettig zijn als ik daar zelf een cent aan zou kunnen verdienen want als het op geld aankomt heb ik geen principes meer. Of toch, alleen niet zo veel. Dan komen we aan de belangrijkste vraag: welke adverteerder zou er geïnteresseerd zijn in een Nederlandstalige blogster – klein bereik -  die, alleen aan het stemgedrag te zien, voor tot nu toe al 3 mensen schrijft – uiterst klein bereik dus-. Welke adverteerder zou er zo wanhopig zijn?  "Luister, de zaken gaan superslecht, we hebben alleen nog ons imago te verliezen dus laat we dat ook maar opgeven en op Katie's blog gaan." Dat zou nogal eens wat zijn, hé: hier een who's who van onsuccesvolle firma's.  Mensen zouden hier in grote getale komen om al die bedrijven uit te lachen. En hopelijk gaat het stemgedrag hier dan ook meteen de hoogte in gaat... Zucht. Misschien komt er hier wel reclame op m'n blog.  

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien moet je toch eens een licht opsteken bij de fortissen, kbc's en abn-amro's van deze wereld. Barslecht imago, gekelderde beurskoersen, maar geld in overvloed als je de laatste bonussen van hun topmanagers (of beter: flopmanagers) erop naslaat. ;-)

katie morosky zei

Ja, en daar word ik zo pispisnijdig van! Gewoon het brave volk uitlachen noem ik dat: lekker onverantwoord wild doen met jullie geld... Oeps, het is op... buiten de miljarden die we voor onszelf houden natuurlijk... En die krijgen jullie lekker toch niet. Ja, echt nijdig word ik daarvan! Revolutie! :-)