van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 7 november 2008

Politiek incorrect internetdaten: erg leuk als je flauw wil doen

Soms ben ik in een balorige bui en dan ga ik echt stom doen. Via Google ontdekte ik dat er een dating site voor uitsluitend  hoogopgeleiden bestaat, voor Nederlanders en Belgen. Een hoogopgeleid onderonsje want onze opleiding, ja die staat nogal hoog aangeschreven. Me Einstein, you Curie en dat soort fratsen. Nu ik heb ik me daar geregistreerd maar al snel kreeg ik spijt wegens mails van te oude kandidaten. Is dat zo’n internetwet dat 40+ twintigers achterna zitten? Veilig vanachter het scherm achter jonge meiden aan gaan, lekker stoer.

Erg vervelend, dus heb ik me aangemeld bij Mooie Mensen. Het idee is krankzinnig: als je mooi genoeg wordt bevonden mag je op de site. Benieuwd. Doch: wanneer het verstand komt bovenduiken merk je al na een minuut of geen dat het voornamelijk een gelduitmelkerij is. Ja, je bent mooi en geef ons dan nu 75 euro, jij lekker ding.

Erg vervelend, dus heb ik applicaties lopen bij internationale Beautiful People dating sites waaronder eentje zich heel verstandig aan het Darwinisme linkt, een andere je ook toelaat mits je een miljonair bent en er zelfs een the Rich and Famous een veilig onderdak biedt. ... noem het golddiggen vanuit de luie sofa... Zodra een panel van leden me na een dagenlange inspectie over de grootte van m’n neus (kansloos dus) heeft toegestemd zou ik jullie heel graag onderhouden over wat je zoal kan vinden in het virtuele internationale Beau Monde wereldje. Zoniet dan zal het helaas bij deze post blijven en ben ik voorlopig aangewezen toch nog even op straat rond te kijken tot er weer een andere gelijksoortige dating site oprijst. Voor mensen onder de 50 kilo ofzo... 

2 opmerkingen:

katie morosky zei

Haha, m'n neus was niet te groot want ik werd op een na, op alle sites aanvaard. Vreugdedansje, vreugdedansje. Maar nu wil het zo zijn dat ik het al beu werd voor het daadwerkelijk begon. Er zijn leukere dingen dan mails krijgen van miljonairs of mensen die denken dat ze mooi zijn. Dus ik er sta op en doe er niks mee. Tot zover dat verhaal. Dus.

katie morosky zei

Niet dat ik geen miljonair wil ofzo! ;-)