van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 14 november 2008

lees mij!

I'm a sucker voor reclame. Ik wil dat iedereen, overal mijn blog leest. De dag dat het Nederlands mijn eerste taal werd staat geboekstaafd als de Dag der Grote Beperking want ik zie de Angelsaksische wereld nog niet met een woordenboek in de hand achter mijn blog: "What's kebowkstawfd? Book I know... ". Waarom wil ik dat iedereen een blog leest die ik puur voor mezelf schrijf? Ijdelheid? Ga ik achter de internetcelebritystatus aan? Nee, moest ik voor die leegheid gaan zou ik wel onder mijn echte naam schrijven: Stefanie .....  .En dat doe ik niet. Ik schrijf, wat men noemt, in de veilige anonimiteit. Ik ben zo iemand die het op een podium wil uitschreeuwen maar dat niet durft. De mensen recht in het gezicht kijken, wat eng. Op het web hoef ik alleen de strijd aan te gaan met het toetsenbord en m'n scherm. En dat durf ik wel. Dus voorlopig:

 

Everywhere I go (Everywhere I go) People have to know (People have to 

know)

About my blogspot (About my blogspot)

Because it's so hot (Because it's so hot)

And if you don't think so (And if you don't think 

so)

That's just like your opinion, bro'

(That's just like

 your opnion, bro')

And oh so noo! (And oh so noo!)    


Geen opmerkingen: