van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 7 december 2014

Chinees astrologiën, 't is maar wat je gelooft

Volgens numerologie ben ik een 1. Like totally. Altijd 1. Ooit geloofde ik er echt in. Net zoals astrologie. 'k Heb me best lang bezighouden met astrologie. 'k Heb niet zolang geleden een Westers astrologisch portret van mezelf geschetst. Now, the Chinese stuff.

In de Westerse astrologie zijn Steenbok/Schorpioen/Ram mijn belangrijkste tekens, Steenbokzon, Schorpioenascendant en Maan in Ram. In de Chinese is het Geit of Schaap/Rat/Tijger. Zon in Geit of Schaap, Ratmaan en (nog wat in Rat, best veel), Tijger ascendant. En nog wat met Draak. That's it.

Als je een leukere astrologie hebt waarin ik een Boom ben. I like.

Geen opmerkingen: