van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 26 december 2014

35 jaar

Vandaag 35. Ik tel wel 35 winters. Ze zeggen dat je er na je 29e geen moer meer om geeft om jarig te zijn en eigenlijk liever niet. Ach, ik vind het best nog fijn, alleen zouden we er geen leeftijd meer op mogen plakken.
Op een dag zoals vandaag mis ik m'n oma weer. Vorig jaar had ik niet eens de tijd om haar te missen: op m'n verjaardag zat ik toen voornamelijk op de TGV. Maar nu ik in Brussel ben, mis ik haar telefoontje: "Ach kinneke, 't is wèr ni woar! Arrè, dikke kussen van de bomma."
Straks het huis opruimen, inkopen doen, playlist samenstellen, outfit uitkiezen voor het hoog verjaardagsbezoek maar nu wil ik nog effe luieren en me overgeven aan South Park.  



Geen opmerkingen: