van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 14 september 2014

the project to get over someone

Ik heb besloten het 'just can't get over this guy' beetje nuttig te gebruiken: met een project. 'How can you get over someone?' Velen hebben het zich afgevraagd, niemand heeft het ooit bewust gedaan. En daar kom ik. Ik ben eigenlijk nog niet zo vaak verliefd geweest. Op een hand te tellen en het is drie keer. Crushes, ontelbare, obsessies, ahum twee, en verliefdheden dus drie. Een crush ben ik zo vergeten: uit het oog, uit het hart, ja. Soms denk ik nog es met weemoed aan hen terug als een soort leuke faits divers. Onrespectvol uitgedrukt. Obsessies zijn al een andere koek. Crushes zijn leuk, obsessies niet. En het vergeten gaat heel moeilijk en heel langzaam. Een obsessie kan ervoor zorgen dat ik een dag lang in bed lig, niet in staat om iets te doen. Ik bedoel, mezelf gewoon verliezen in iemand en geloof me, da's niet leuk. Verliefdheden zijn daarentegen wel leuk.  Zolang het maar geen pijn doet maar dan zet ik gewoon Olivia Newton-Johns 'Hopelessly devoted to you' op repeat. Alleen volstaat dit deze keer niet.
Dus probeer ik wat uit. De trucs om to get over someone. Zo uit het blote hoofd:
ijs eten
de rebound: op iemand anders verliefd worden, crushen en nee, aan obsessies doen we niet meer
storten op een passie
zwaar uitgaan
schrijven
huilen
sad lovesongs luisteren

Oké, ik ga het allemaal proberen. Ijs met tegenzin, echt waar. Ik ben geen fan van ijs. Not so much a fan. Het is koud. De rebound: zaterdag ga ik hartstikke veel mensen zien in wel drie verschillende provincies, in al die drie provincies moet er wel een leuke jongen zijn. Storten op een passie, dat doe ik elke dag maar kom. Nu heb ik een excuus. Zwaar uitgaan: zaterdag heb ik drie festiviteiten op een avond. En hierbij dus ook geen enkel uitvlucht meer. Schrijven, hallo? Ben ik mee bezig. Huilen, ach ja, en sad lovesongs luisteren. Zolang het maar niet die melige song is van de Titanic I'm pretty ok with that. Benieuwd wat de beste remedie zal zijn. Ik gok op ijs.
 



   

Geen opmerkingen: