van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 18 maart 2010

nare dingen allergie

Ik heb een hekel aan m'n allergieën: vanmorgen werd ik wakker met een oogontsteking en m'n linkeroog zag anderhalf uur troebel. Gemiddeld heb ik meer last van keelontstekingen, oogontstekingen, buikontstekingen en wat-nog-meer-ontstekingen dankzij die allergieën. Op restaurant gaan, eten kopen is moeilijk, stofzuigen is geen deugd maar een noodzaak en net als het weer zonnig is mag je niet altijd buitenkomen en lig je soms zelfs ziek in bed. En ik mag dus geen hond! Als die allergieën eenmaal verdwenen zijn geef ik een lentefeest in de de tuin - honden toegelaten - en we houden een chocoladetaartmarathon op wollen dekens!



Geen opmerkingen: