van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 7 mei 2009

the great style icons

Onlangs las ik dat de grootste stijliconen van de tweede helft van de vorige eeuw, eigenlijk te beginnen bij de naoorlogse jaren, werden verkozen (een poll georganiseerd door Clothes Show London fashion event). Ik kan mij volledig, volledig vinden in de lijst die voor elk decennium een andere winnaar uitroept.

 

Zij leerden ons hoe we ons moesten aankleden: 

 

de jaren ’40: Marlene Dietrich: sex appeal in een maatpak


 

de jaren ’50: Audrey Hepburn: Breakfast at Tiffany’s

 

 

de jaren '60: Brigitte Bardot: initials BB

  

 

de jaren '70: Debbie Harry: punk rock pop rap disco diva 

 

 

de jaren '80: Madonna: lady with an attitude

 

 

de jaren '90: Kate Moss superrockmodel

 

 

En omdat ik altijd graag extra favorieten toevoeg

 

de jaren '90: Bjork: she comes from the fairy land of style

 

 

En dan mijn suggestie voor deze eeuw, dit decennia, de jaren '00: Kylie Minogue: cuz’ we like her like this

 

Geen opmerkingen: