van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 18 november 2021

vals haar ‘must’ be the problem

Daaahling, Rita Hayworth was een New Yorkse Latina. Margarita Cansino scheerde haar hoofdhuid, verfde haar haar rood en werd Rita Hayworth. Prachtige vrouw. 
Rita, een andere Rita bleef meer bij haar roots. Rita Moreno. Zij leunt meer aan bij m’n denkpiste: omarm je roots. Je haar mag je aanpassen. 
Ik heb een weave. Klopt. Moet ik me er schuldig over voelen? Nee. Als vrouwen zonder kroeshaar vlechten zetten, extension laten zetten , krullen, hun natuurlijke haarkleur aanpassen. Waarom zou ik dan geen weave mogen? « Blijf bij je roots. Je natuurlijke haar is het mooiste» Dankje, en vertel dit es aan iedereen zonder hun natuurlijke haar.
Geschreven door een natuurlijke redhead (dat weten niet veel mensen). Right: mijn natuurlijke onbewerkte haar is kroes. Roodbruin kroes. 












Geen opmerkingen: