van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 1 november 2021

hoe het Princeverhaal begon

 Tot 6 november blog ik over hem. Over The beautiful One. 
6 november, is een speciale datum, (niet de reden waarom ik tot 6 november over hem wil bloggen) een vriendin/collega viert op die dag haar verjaardag, een speciale madame die ik twee keer zag in Kigali. We delen een bureau, zagen elkaar in Kigali! 6 november is special. 

Het Princeverhaal begon bizar, net zoals alles sinds mijn geboorte apart begon: niet zoals Jan Modaal. Als zaken anders verlopen geeft het je wel een open vizier. Een brede kijk: het kan ook anders. 
Met veel fantasie in het hoofd had ik een ideaalbeeld, de ideale man in het hoofd en hij houdt van Prince. Tijdens mijn studentenjaren vertelde ik een ex over hem en kreeg een album cadeau. LIEFDE. Niet overdreven, vanaf de eerste toon was het LIEFDE. « Ik wil alles, alles, alles horen van Prince! » 
Daar begon het. Met de eerste tonen van Dirty Mind. 

Ik schiet vol, het was mijn verjaardag en dan voor de eerste keer horen wat A Great Love is. Een moment. 





Geen opmerkingen: