van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 6 november 2021

Prince en kijk es!

 Jahaa, kijk es! 
Mijn ex zei me dat ik niks kan volbrengen. Best pijnlijk. Volgens hem kan ik niks, ben ik dom, ik zou geen enkele kwaliteiten hebben. Zijn Jocastamoeder zei me dat ik die reizen maakte om me te bewijzen. Dat was mijn bubbel. 
Jezelf ‘bewijzen’ vind ik op zich een raar begrip, een vreemde hersenkronkel van, mag ik het zeggen, onzekere mensen. 
Ik ben òòk onzeker, elke dag opnieuw sta ik onzeker op. Dat onzekere en onwetendheid probeer ik positief om te buigen. “I am Stef, I know nothing. Tell me.” 

Awel, excuse me for my Antwerps, awel, hier en nu heb ik me voor de eerste keer bewezen! De ex zei in het verleden dat ik niks kon, niks kon volhouden. Naar hem toe schreef ik onlangs: ik ga tot 6 november over Prince bloggen, éllkkkeee dag bloggen. Kijk maar es of ik dat doe. En ja, heb ik gedaan! 

Prince, mijn Prince club en de Prince groep: it ain’t over. Nooit! 
Een paar jaren terug zat ik in een symfonische Prince tribute. Na een jaar lang niet meer naar hem te luisteren: tranen, woord voor woord meezingen. 

Prince blijft








1 opmerking:

Anoniem zei

Dat verdient een wijntje!