van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 5 november 2021

die avond met Prince

 Met m’n hoofd in de wolken, blij omdat m’n stagiaires tevreden waren over m’n les, met dàt hoofd in de wolken hoorde ik aan de telefoon: « Gaat het? » « Ja, tuurlijk! » « Maar… » , die toon en vooral een ‘maar’, weet je dat het volgende niks leuks is. « Je weet van niks? » « Nee, ik weet van niks, zeg het mij gewoon » 
Dapper en heel lief dat hij het me zei. « Ik vind dit moeilijk je dit te vertellen. Prince is gestorven. » 
Ik wist niet waar ik het had, adem nemen. Break. En oprecht zeggen:  « Ik ben blij dat jij diegene bent die het me vertelt. » , je hoort dit niet graag via de radio.

Ik wou niet praten. Er kwamen nog bezorgde telefoontjes en berichten. « Sorry, ik kan niet praten. » 

 In een soort Friends huis woonde ik. 

Toen ik m’n kamer buitenkwam, « Laat Stefke effe doen » kreeg ik de LoveSymbol op m’n hand getekend. 

Voor alles ‘is a place and time’: 






Geen opmerkingen: