van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 23 november 2021

een scherpe pen

 Iets wat ik goed kan, een groot talent van mij: ik kan vakkundig iemand al schrijvende met de grond gelijk maken zonder me tot een potje schelden te verlagen. In het tweede middelbaar schreef m’n leerkracht Nederlands het al: « Je hebt een scherpe pen. » Excuse me? Ik heb een vlijmscherpe pen. 
Die kwam goed van pas op de muziek- en filmfora. De meeste mannen hadden er een scherpe pen, om je antwoord meer effect te geven moest je snel reageren, het was als het ware op bootcamp gaan. 
Ik gebruik hem steeds minder. Pas als ik iemand eindeloos onzin heen-en-weer zie mekkeren haal ik die pen boven. Om de onzin meteen vakkundig af te blokken. Cut the crap, stop de onzin. 
En laten we vooral onze kinderen X AE A-XII Optimus Prime The He-Man dopen. Elon Musk gaf ons het goede voorbeeld. 

Over onzin gesproken. Deze tekst zou verplichte lectuur moeten zijn voor elke antivaxxer.   Handboek voor Ontkenners Antifacters, schreef de auteur, precies goed verwoord. Beter kon ik het niet verzinnen. Maar je zal zien dat zij die tekst voor de zoveelste keer maar weer volledig zullen negeren. Over een bord voor je kop gesproken. 
De aarde is plat, in Nieuw-Zeeland moet je goed opletten dat je er niet afvalt. De zwaartekracht bestaat niet, samenzweerders hebben dit verzonnen. In werkelijkheid hebben we onzichtbare gewichten in onze voetzolen. Waarom wordt dààr niets over gezegd? Ze willen ons dom houden! De zon draait rond de aarde, dat ziet het kleinste kind. En in wezen hebben we verschillende manen: wat dacht je, waarom zou die er telkens anders uitzien? Logisch. Kermit heeft helemaal geen groene kleur! Hij ziet paars met witte stippen. Ze willen het ons doen geloven dat hij groen is! Als je televisie kijkt zitten daar kleine mannetjes in, ze kennen hun rol echt heel goed. In de bioscoop worden ze waanzinnig groot diezelfde mannetjes. Op sanigho.fxw.hil.u.lananxcx.xfl kan je dit allemaal lezen. Daar vertellen ze pas de echte waarheid die de domme onkritische kudde schapen niet wilt aannemen. Onzichtbaren gewichten in onze voetzolen, zeg ik u. 



Nog eentje omdat het zo leuk is. 



En nog eentje. 





Geen opmerkingen: