van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 3 november 2021

Cee-Lo Green: een rechtzetting



 Ik voel me moreel verplicht iets toe te voegen aan  onderstaand bericht: het was niet de bedoeling om Cee-Lo Green te dissen. Maar sta me toe te schrijven dat ik live geen al te beste ervaring heb met hem, op plaat daarentegen. 

Cee-Lo Green heb ik leren kennen voor zijn wereldhits, zijn muziek kwam niet toevallig voorbij ofzo. Via een filmforum (alwaar ik actief meediscussieerde, jawel) kwam ik op een muziekforum terecht. Zowel op het filmforum als het muziekforum waren het bijna allemaal mannen, mannen met een mening. Zoniet ga je niet op zo’n forum schrijven. Ik was er een van de weinige vrouwen met een mening die gewoon maar meedeed met die mannen. 
Zo’n forum is een aardige tool om nieuwe dingen te leren kennen: het zijn veelal mensen die zich kenners noemen en zo stootte ik op Cee-Lo Green. Meer bepaald het album: Cee-Lo Green Is The Soul Machine. Steengoed album zodanig dat je je gaat afvragen: waarom is hij niet bekender? Later werd hij dit wel, en hoé. 







Geen opmerkingen: