van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 3 december 2011

rrrroddel

Mensen roddelen. Jaha. Mensen vertellen zaken over me en dat laat me meestal wel koud. Maar wat ik écht erg vind is dat er dingen over me verteld worden die niet waar zijn, en dat gebeurt. Iedereen praat over iedereen en zolang het 'waar' is maakt het me niet uit. Ik doe dat ook. Maar speculaties, veronderstellingen en leugens: no.
Ik heb op dat soort roddelleugen gebied een klein trauma'tje opgelopen, wat toen zelfs niet over mij ging. Maar het was voldoende om het zelf niet te doen en dan merk je dat je er later zelf een slachtoffer van wordt. En meermaals. Meermaals. Ik zal me nooit verdedigen. Maar het doet wel pijn. Ik haat dat soort roddels. Ja, echt.



2 opmerkingen:

LUC zei

Meisje luister eens naar de woorden van een oudere man !

Er wordt geroddeld en er zal altijd geroddeld worden , hoe je je best doet ... toch doen ze het ! En trek het je niet zo nauw aan. Och ze zeggen ook dat Ollie een raaren (vreemd persoon) is . Als ze dat zeggen zeg ik:"ja waarom ?"
Ollie voelt zich goed in zijn vel , vanaf dat mijn rikkentikker eventjes gehaperd had , jaren geleden , heb ik gezworen mijn leven als een geschenk op te pakken en genieten van alles en de gulle gezonde glimlach te gebruiken en wat ze over me zeggen trek ik me geen kl... van aan.
Stephanie ; Ollie kent je al een heel tijdje op de blog (meer hoeft niet )Je bent een verstandig meiske en heeft veel capaciteiten. Trek deze lijn door zoals je nu doet en trek je van al die "Gossup" niet aan .
Ollie is man , vader en opa van een gelukkig gezin (soms waait het eens ook hoor ;-) ) en heb al vele traantjes moeten blussen van mijn kinderen die eens in de zelfde situatie terecht kwam als jij !

Go on Stephanie !

katie morosky zei

Dankje, Ollie!!!