van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 5 december 2011

Sinterklaasje

Mijn Sintniklaas was een etentje in midden Zwijndrecht. Ik mocht mee naar een woonst waar ze Guggenheim appreciëren en dat vind ik dus fantastisch. Het Guggenheim is voor mij mythisch, mythisch. Ik hou van renaissance, moderne en hedendaagse kunst/architectuur en al, maar dat komt niet echt tot uiting op m'n blog. Als ik literatuur geef probeer ik altijd wat mee te geven qua kunststromingen en filosofie omdat je nooit te veel kan weten. Euhm. Soms wel: er is een dame (of heer) die àlles onthoudt. En dat niet leuk vindt. Dus soms wordt het net iets te veel.
Vorige week had ik een gesprek over freakerig gedrag: op sommige dagen kan ik je de oppervlakte en bevolkingsaantal van sommige steden geven. Freaky, niet? En vroeger kwam ik musea binnen en ging je kunstwerken in een oogopslag benoemen. Tegenwoordig hou ik het meer bescheiden want ik ben geen betweterige puber/tiener/jongere meer. Maar kennis blijft een verslaving. Op vakantie nam ik drie encyclopedieën mee. Totally me.
En de Sint gaf me een leuk etentje in Zwijndrecht. De speculaas heb ik wel niet opgegeten. Gewoon vergeten.



Geen opmerkingen: