van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 30 december 2011

een gevoel voor beesten

Ik vraag me af, ik vraag me serieus af hoe het komt dat sommige mensen dieren aantrekken en andere mensen dan weer totaal niet. Ik hou van dieren, that's for sure, en het bizarre is dat ze ook naar mij komen. Of me sneller vertrouwen. Ik ben heel vriendelijk tegenover ze, heb eindeloos veel geduld met ze, misschien dat ze dit aanvoelen? Dieren zouden immers een sterker ontwikkeld instinct hebben.
Een van de antwoorden die ik las: 'Een dier ruikt en voelt aan of iemand rustig en niet bang is ofwel of iemand bang is. Sommige mensen voelen ook beter dan anderen instinctief aan hoe je een dier moet benaderen en hoe je zijn vertrouwen kan winnen.' Tot nu toe het enige antwoord waar ik ongeveer tevreden mee ben. Ongeveer.






2 opmerkingen:

LUC zei

Beste wensen Stephanie voor 2012 !

katie morosky zei

Dankje en ook voor jou, Ollie! Een geweldig jaar!!