van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 18 december 2011

over foute mannen

Ik weet niet hoe ik het doe maar ik blijf ze maar aantrekken, van die EIKELS. Je kan ze zelfs indelen in negen soorten.

Categorie een is de 'I look available but I'm not': je weet wel van die gasten die helemaal into je lijken. Je charmeren, extra aandacht geven. Je vertelt erover tegen een vriendin: "I got him, I so got him!" En dan zij: "Ja maar, hij heeft wel een vriendin, hoor." En dan kom je erachter dat dit klopt. Huh? Zoveel keer gebeurd.

Categorie twee is de 'Ik laat gewoon lekker niks van me horen': u raadt het vast. Bijna elke vrouw heeft dit wel es meegemaakt. Je blijft verbaasd achter: what's happening? Oh ja, het is zooo'n kerel.

Categorie drie is de 'I behave like an ass when I'm drunk': kan je de meest geweldige verhalen over schrijven omdat ze dan dingen doen die eigenlijk feitelijk wel komisch zijn. Achteraf. Wanneer je dit aan vrienden vertelt. Ze zijn de perfect gentlemen tot ze te veel hebben gedronken en je disrespecten. Haha, funny.


Categorie vier is de 'I look like I'm into you but actually I'm not. Or maybe I am': bij dit soort mannen is het nooit duidelijk. Het ene moment doen ze alles dat lijkt op 'Ik wil je!' en het andere moment zijn ze totaal ongeïnteresseerd. Er zit een patroon in: als jij wil, willen ze niet en als jij het effe hebt gehad, zetten ze een charmeoffensief in. Make up your mind, assholes.

Categorie vijf is de 'Im only in it for the sex': thankyou I have never fallen into that trap. Never. Het disgust me als mannen je alles zeggen wat je wil horen om je in bed te praten. Lousy.

Categorie zes is de scheefpoeper: oh man, daar kan ik verhalen over vertellen. Ze gedragen zich als vrijgezellen die je meer dan leuk vinden. Tot de misses er bij staan. Altijd nee zeggen tegen dat soort mannen. Alsof zij hun partner voor jou gaan verlaten. Yeah right.


Categorie zeven is de 'I disrespect my girlfriend waar ze bij staat': ze flirten met je, versieren je en hun vriendin staat er naast. Awkward. Awkward situation. En soms krijg jij dan op je kop: "Jij hebt met mijn vriend staan flirten!" Euhm, I think we missed the reality here. Zulke gasten maken vriendschappen kapot, en wij, girls, laten dat toe. Je vraagt je af waarom want als we iemand moeten droppen dan zijn zij het wel.

Categorie acht is de creep: ze lijken normaal bij de eerste ontmoeting, but believe me, they are not! Ze vallen je lastig, echt lastig. Met tien sms'jes per dag en als je niet antwoordt worden het er twintig. En als je daarom boos bent worden het er miljoenen tot je een vriend van je hen laat opbellen met overtuigende zware stem.

Categorie negen is de 'I have a very important significant other': that's right, zijn vrienden haten je, om no reason whatsoever en zij laten zich hierdoor beïnvloeden. The Way We Were, all over. Memories. The united colors of Katiegirls. Grappig.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, Stefanie

Super gewoon, ik denk dat ik alle mannen uit die gategorieën ben tegengekomen. Thanks for the update ! xxx Cath

katie morosky zei

En dan ben ik nog het soort mannen vergeten die alles in het werk stellen om je te veroveren en als je dan eindelijk gecharmeerd bent laten ze je staan. Die zijn gewoon buìten categorie. :-) xxx