van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 23 december 2011

m'n allereerste digitale fototoestel

M'n allereerste digitale camera of zal ik schrijven: m'n allereerste fototoestel ever? Want dit is zo. Hiervoor rekende ik altijd op andermans kiekjes maar ondertussen werd ik het een beetje beu dat ik op sommige foto's, vakantiefoto's bijvoorbeeld, maandenlang moet wachten. Ik heb bijvoorbeeld nog altijd een resem vakantiefoto's niet gezien. Dus vandaar, zelf aanschaffen die boel!
Op aanraden wandelde ik Grobet binnen om naar een Canon te vragen. Ondertussen heb ik gelezen dat er een Nikon vs. Canon strijd heerst. Wist ik veel, ik ken weinig tot eerder niets over fototoestellen. Alleen weet ik dat Leica goed is, maar dan spreken we over andere prijzen. En ik wil niet persé professionele foto's kunnen trekken, gewoon: leuke kiekjes en af en toe een filmpje als Prince nog es zou komen. Dus heb ik nu de Canon PowerShot A3300 IS, naar 't schijnt prijs kwaliteit een keigoed toestel. Ik ben nieuwsgierig.



Geen opmerkingen: