van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 30 november 2011

wacha like

Vrijdag in den Hopper hadden we het over spermadonors, iets waar we elke dag over spreken, en het gesprek ging over nog meer. Namelijk over dik en dun. Ahum. Bodytalk.


Onze babbel ging mede over onze voorkeur, welke maat we oké vonden bij vrouwen. Ik vind alles oké zolang het niet over extreem onder- of overgewicht gaat. Maar als ik écht, écht eerlijk moet zijn hou ik het meest van tenger tot slank bij vrouwen. Om echt helemaal eerlijk te zijn en heel kritisch, want eigenlijk vind ik alles best. Ik vind vrouwelijke rondingen belangrijker dan het dik of dun debat. En dan nog.
Ik deel mensen in volgens zeven categorieën, extreem onder- en overgewicht buiten beschouwing:

mager: knokige, dunne mensen. Spike Lee en Hilary Swank en Woody Allen enzo.


tenger: fijngebouwd, zie je aan de dunne enkels en polsen. Kylie Minogue en Angelina Jolie. Tengere mensen kunnen best wel dik worden maar blijven tengere polsjes, enkels hebben.


slank: net iets dunner dan 'normaal'. Cindy. Crawford. Think sportieve 80's modellen. Dat ongeveer.


normaal: wat jij en ik normaal vinden. Britney Spears.


stevig: tegengestelde van tenger: stevige polsen en such. Stevige armen en benen en hen die daarom sterk lijken. Brooke Hogan.


mollig: schattig, net niet dik. Bette Midler is vaak cute mollig.


dik: iedereen weet wel wat dik is. Kathy Bates is dik. Nou, ja. En.

Ik heb niks tegen iets iets. Ik ga er gewoon vanuit dat je het beste staat bij je 'natuurlijke' bouw. Als je tenger bent, sta je smal het best. Als je stevig bent, blijf zo want anders steken je botten uit. Ik hou niet van al die zogenaamde rolmodellen die een slankheidsideaal promoten want iedereen is anders.






Geen opmerkingen: