van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 25 november 2011

stop talking!

Even naar de Hopper geweest en die knappe veertiger barman dingen horen zeggen tegen een medetafelgenote en eveneens barmeid als: "Ik doe het voor 100 euro. Dus ik kost zoveel als 25 cava's." He was only joking maar ik zat net voor hem en dacht de hele tijd: "Stop talking! Stop talking! My head will explode!" Weliswaar heb ik geen puberale crush meer voor hem maar wat verwacht hij? Dat ik als hij zegt: "Je kan beter mij nemen dan 25 cava's want van mij krijg je geen kater." dat ik het dan zo effe rustig ga houden?
Het zit hem zo: mensen jagen op z'n zaad. Op z'n zaad als donor. Hij is namelijk zo knap dat zelfs een lesbienne van hem onder de indruk is, echt waar. Dus hij bedoelde dat z'n zaad 100 euro kost. En dan maar: "Begrijp je 't, Stefanie? Begrijp je waar we over bezig zijn?" WTF, stop talking! En dan werden er andere suggestieve suggesties aangebracht over zweepjes enzo. It was only a joke want hij heeft een vriendin en is zo trouw als wat maar toch, sommige mensen mogen gewoon nooit nooit grapjes maken over lijflijke toestanden met hen waar ik bij ben. En mij dan zeker niet aankijken, dat ging er gewoon òver. Stel je voor dat Johnny Depp of Megan Fox ook van dat soort leuke grapjes beginnen te maken. Of Leo. Of nee, Leo was lang volgens een massa jaloerse jongens net een twaalfjarig meisje. Them haters gonna hate!



Geen opmerkingen: