van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 23 oktober 2022

‘Vergeten Hits’ continues

Ik had ooit een blog reeks Vergeten Hits. Uit m’n geheugen geschraapt, opzoeken hoefde ik er niet voor te doen. Wél zie ik nu dat vele video’s zijn weggehaald. Dus ik haal hem weer boven. En ditmaal ga ik wél zoeken. Because it’s fun. 

Het eerste is niet helemaal mijn verdienste om dit boven te halen. Of gewoon mijn verdienste niet. Totaal niet. Dijk van een Nummer. 

Ti Sento - Mattia Bazar

The Magic Key - One-T


Ook niet mijn verdienste: 

Do What You Do - Jermaine Jackson 


Wordy Rappinghood - Tom Tom Club 


I Maschi - Gianna Nannini


 Sweet Freedom - Michael McDonald


Free - Stevie Wonder 


Love Games - Level 42


Little Green Bag - George Baker Selection


What Can I Say - Boz Scaggs


Geen opmerkingen: