van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 30 oktober 2022

Nostalgie op de dansvloer

 Zopas ging ik sinds lang lang, jaren geleden weer écht uit in een club, of dancing. Van m’n 16 tot m’n 29e  zag je me haast iedere week ergens van jetje geven. Dus hierom: de dansvloer klassiekers uit mijnen tijd. Ik kan ze moeilijk onder ‘Vergeten Hits’ plaatsen want ze zijn absoluut niet ‘vergeten’. 

Kirstin W - Feel What You Want


Carat Trax II By Zolex - The Message ofwel: everybody in each and every nation! 



Deep Zone - It’s Gonna Be Alright (ik had zelfs de single gekocht)


Faithless - Insomnia




Daft Punk - Around The World en eigenlijk is zowat alles van Daft Punk dansvloer nostalgie. 


Cassius - 1999


Moloko - Sing it Back


Miss Kittin & Laurence Williams - Requiem For A Hit 


Vitalic - La Rock 01. Dit is voor mij Nostalgie Op en Top. Ik kan me dansvloeren herinneren zich totaal weten te verliezen op dit nummer. Kippenvel. Nog steeds. 



Geen opmerkingen: