van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 18 januari 2021

Wall of Sound

 Het voelt raar om over Phil Spector te bloggen. Als er nu een fout iemand was, dan was hij het toch wel. Niet tof dat ik m'n verjaardag met hem deel. 
De eerste keer toen ik over hem las, was ik tiener. Een interview met Ronnie Spector waarin ze vertelde over de mishandeling van haar ex Phil. Jaren later werd hij veroordeeld voor de moord op actrice Lana Clarkson. Huiselijk geweld is verschrikkelijk. Fysieke, verbale, psychische agressie getuigt van grote lafheid. Ik heb 0,0 respect voor mensen die zich tot dit soort benedenniveau verlagen.
 

 
Maar ja, Phil Spector, het muzikale genie. Mijn mening is dat je iemands verdienste, talent los moet zien staan van iemands persoonlijkheid. Al geef ik toe dat ik geen boeken kan lezen, geen films meer kan zien etc. na een negatieve persoonlijke ervaring met m'n 'helden'. En nee, ik noem geen namen.  

 
Dit is geen ode aan Phil Spector. Maar ja, muzikaal was hij geweldig dus ik blog over hem.
En respect voor Ronnie. She survived that crazy man. 
 

 

Geen opmerkingen: