van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 18 september 2011

girl crush: Angelina Jolie

Op z'n minst kan je zeggen dat ik trouw ben in m'n celebrity crushes: Lenny Kravitz en Johnny Depp gaan al bijna zo'n jaar of twintig mee, Jude Law zoiets als de helft en Alain Delon daar ongeveer de helft van. Mijn biggest male celebrity crush? Johnny Depp, sans doubt. Maar over Johnny en Lenny en Jude en Alain heb ik al es geblogd.
Ik doe ook wel aan girl celebrity crushes, wat Nederland betreft zou ik niet weten hoe ik me moet gedragen als ik Georgina Verbaan of Katja Schuurman zou ontmoeten. Ik zou waarschijnlijk heel stomme dingen zeggen en me er achteraf over schamen. Wat het verleden betreft heb ik er ook een voor de jongere Brigitte Bardot. Ik schrijf uitdrukkelijk de jongere want sinds ze denkt dat ze haar politiek asociaal mag uitdrukken vind ik haar totaal niet meer aantrekkelijk. Maar B.B. dus, en dat al sinds m'n kinderjaren. En ook hier heb ik een grootste girl celebrity crush: Angelina Jolie, totaal. Zo totaal. Ik ben in luuv met Angelina Jolie sinds 2003. In die periode had ze Maddoxx net geadopteerd, was ze een single mum en begon haar vrije tijd te besteden aan de VN. En een derde van haar salaris schonk ze weg aan goeie doelen. Toen was ik om.
Net zoals Johnny Depp het dichtst in de buurt komt van m'n mr Dreamy komt Angelina Jolie nogal sterk overeen met het beeld dat ik heb van de meest sexy caucasian vrouw. En ik heb het in beide gevallen dan over het totaalpakket; mij zul je nooit horen zeggen dat ik een girl crush heb op Megan Fox ofzo, de zogenaamde nieuwe Angelina. As if.
Blijkbaar ben ik niet de enige met een girl crush voor Angie, in 2004 bekende een vriendin van me dat Angelina Jolie de enige vrouw is die haar warm doet lopen, en dan gingen we een eindje praten over onze girl crush. Ik zie haar het liefst met een strakke t-shirt, leren broek en wild los haar. Zoals in onderstaand filmpje waarin ze een dame ontmoet die het ook nogal voor haar heeft.



2 opmerkingen:

LUC zei

Ik lees geen roddelblaadjes (waar ik u ook niet van beschuldig) maar hij denkt dat ze in Chocolat of zo iets gespeeld heeft en ik vond haar schitterend!
En ze is heel mooi !

katie morosky zei

Angelina Jolie heeft niet in Chocolat gespeeld, dat was Johnny Depp. Maar mooi is ze wel!