van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 14 februari 2010

en facebook is alwéér veranderd

Er zijn in het leven weinig zekerheden maar dat Facebook om de twee dagen helemaal verandert is er wel een van. Of toch, misschien overdrijf ik maar het gebeurt wel vaak. Doe zoals YouTube: ik heb sinds 2006 een account daar en in al die tijd heb ik slechts twee drastische veranderingen ervaren, waaronder de laatste trouwens heel recent en nee, die is niet goed. YouTube is er niet beter of gemakkelijker op geworden ofzo.
Maar dan facebook. Op anderhalf jaar tijd heb ik het te vaak zien veranderen. Overigens ben ik, in tegenstelling tot hen die niet zo internet savvy of -lievend zijn, heel flexibel wat online veranderingen betreft maar zelfs ìk begin dit spelletje beu te worden, dat je je om de vijf voet weer moet aanpassen aan een nieuwe Facebook terwijl er niks mis was met de vorige versie. Laat het even, een half jaartje ofzo, rusten, facebook, alsjeblieft. En het liefst van al: keer gewoon terug naar de vorige versie, die vond ik veels te veels te beter!


Geen opmerkingen: