van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 16 februari 2010

the boys from Madonna

Madonna en haar jongens. Madonna en ik, wij delen ongeveer dezelfde smaak when it comes to men. Telkens slaagt ze er weer in om net die ene kerel uit te pikken die me met open mond naar haar foto's, videoclips, etc. doet staren. Girlfriend got taste! Het is geen geheim dat Madonna een zwak heeft voor Latino's en Brazilianen, net als ik, net als ik.
Een overzichtje (of moet ik schrijven collectie) van mijn favorieten :

Stephen Bray


Louie Louie (the Latino boyfriend)



Alex McArthur (the boyfriend)

Nick Kamen (song is van Madonna en Stephen Bray, ze zong ook backing vocals)

Felix Howard (een geval van: I would like to meet him when he's older)



Warren Beatty (ja, oké. Oude clip maar Warren Beatty was toen 'I can totally get why he could date so many women')

Tony Ward






2 opmerkingen:

Valerie zei

Wie zijn al die mannen waar jij het over hebt?! :-o

katie morosky zei

Knappe mannen waar Madonna een relatie mee heeft gehad of mee heeft samengewerkt. Altijd wel leuk een knappe vent uitchecken (ik heb wat video's verzameld, gewoon klikken op de namen) . :-)