van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 26 juni 2009

Michael Jackson

Het zal nooit meer hetzelfde zijn, de internationale muziekwereld heeft met het heengaan van Michael Jackson een zwaar verlies geleden. Ik weet wel, de laatste jaren werd hij verguisd in de pers, maar niettemin wisten we dat hij ooit de grootste artiest was in de popwereld, dat hij een van de meest getalenteerde artiesten aan het popfirmament bleef, dat Justin, Usher en whoever who nog niet aan z'n enkels reikten. Dat hij terecht thuishoort in het legendarische rijtje van James Brown, Prince en Stevie Wonder, een van die zeldzame sterren die kwaliteit in commercieel succes konden omzetten.
Voor velen onder ons was hij ons allereerste idool, de eerste ster die we imiteerden voor de spiegel. En die ster, ons allereerste idool is nu weg. Stiekem had ik gehoopt op een comeback. Of dat z'n concertenreeks in Londen verbluffend zou zijn. Of dat hij nog es naar m'n landje kwam (ik had er zo ontzettend veel spijt van dat ik niet naar z'n jaren '90 tour gegaan ben).
Ik kan het niet geloven>




The Jacksons - Can You Feel It
Geüpload door chilavert. - Bekijk nog meer muziek video's in HD!


Billie Jean Motown 25
Geüpload door Michael-JACKSON-5. - Muziek video's, interviews met artiesten, concerten en meer.

Geen opmerkingen: