van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 4 december 2008

overal ergens een beetje aanwezig

Net! Ik heb minstens 6 e-mailadressen: 

1 Telenetadres dat al na een maand dienst weigerde (ik maak geen reclame, voor geen enkele firma) 

1 macadres waarvan ik zelfs niet eens weet hoe het zou heten (je moet omslachtig veel dingen om je aan te melden. Waarom extra moeite doen als je al een goed werkend adres hebt?) 

1 gmailadres dat ik zo min mogelijk gebruik omdat ik me dan bij google moet aanmelden en google het mij zo ontzettend moeilijk maakt om me er weer af te melden (google en privacy, een onbestaande relatie)

1 yahooadres dat ik had aangemaakt om me op het Yahoo Answerspad te begeven (1 weekje lustig vraagjes beantwoord, wat zelfs als je je verveelt een vrij stompzinnige bezigheid is. 'That boy is looking at me all the time. Is he in love with me?' Probeer daar maar es een niet-ironisch antwoord op te geven.)

1 live.nl adres aangemaakt om privacyredenen (voor als niemand mag achterhalen wie ik ben, tja, ik doe nogal wat op het net) 

1 ouw trouw hotmailadres 

Jee. 

Ik heb accounts overal lopen op plaatsen waarvan ik het niet eens weet. Was dat even verbaasd opkijken toen ik eindelijk de stap ging zetten me bij Last Fm in te schrijven. Zag het bij een medeblogster staan en dacht: is wel interessant. Dat had ik blijkbaar 2 jaar geleden ook al gedacht en gedaan... Benieuwd waar ze me nog allemaal kennen onder welke naam dan ook.... (heb nog 2 andere pseudoniemen, om privacyredenen. Tja, ik en dingen doen op het net. Een schuilnaam voor al een andere schuilnaam die een schuilnaam is van alweer een schuilnaam ... Tja, dan doe je wat).  
Het net is zo vluchtig dat je niet eens meer weet waarop je staat en toch... je staat er toch maar. Met al je gegevens.  

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
katie morosky zei

Excuseer mr Pascaldi maar ik heb uw reactie verwijderd omdat ik op een hele andere soort site kwam toen ik het adres in het balkje invoerde. Nu heb ik zelf uw blogspot op Google ingevoerd en dit is het juiste adres: http://soulpowerfm.blogspot.com/ . Zo.