van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 15 december 2008

het nieuwe jaar in een lijstje schrijven

Het nieuwe jaar is bijna aangebroken dus is het weer tijd geworden voor allerhande To Do-lijstjes. 'k Heb het altijd belachelijk gevonden als mensen hun To Do-lijstje publiekelijk maken. Net alsof anderen daar interesse voor hebben. Da's so Bridget Jones, er staan dan van die oninteressante zaken in als, meer opruimen, drie kilo afvallen,.., net alsof het gaat lukken met zo'n lijstje. Het zal je dus wellicht verbazen dat ik m'n allereerste To Do-lijstje ook publiekelijk ga maken. Jawel, Katie doet wat ze zelf belachelijk vindt.

- M'n hoofd opruimen
- M'n dromen najagen

Dat is het. Afvallen, hoef ik niet, m'n woonst opruimen doe ik (helaas) niet,... Dat is alles wat er over blijft. Hopelijk gaat het mij wel lukken.   

En vooral blijven schrijven want da's m'n liefde, m'n leven. Alles kan komen en gaan maar m'n liefde voor 't schrijven blijft altijd bestaan. Dus voortaan: gaan met die banaan! 
De ambitie om een beroemde schrijfster te worden, heb ik niet. Alleen, de ambitie om gelezen te worden. Als mensen me vertellen dat ze m'n blog lezen die ik - voor 100ste keer maar weer - voor mezelf schrijf doet mij dat toch plezier. Binnenkort ben ik jarig en mijn grootste geschenk zou geen MacbookPro zijn met photoshop en een filmbewerkprogramma (ik schrijf het maar op, hoor). Maar dat mensen mijn blog lezen. Katie is niet zo materialistisch als ze soms lijkt. Alleen zou ik wel graag die MacbookPro hebben.   

Geen opmerkingen: