van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 18 april 2014

Pharrell Williams is so sexy!!!

Ik kan me herinneren, vorig decennia, dat The Neptunes the biggest producers thing waren. Chad Hugo en Pharrell Williams. Ze hingen rond alle coole people in the bussiness maar zelf bleven ze zoiets aandoenlijk behouden, iets scoutsboyachtig of gewoon plain nerd. Toeval of niet, N.E.R.D. werd de naam van hun eigen band en hun debuutalbum was de bomb! Ondanks de onsubtiele graphic clip van Lapdance en de verder weinig onschuldige popsongs bleven het onschuldige boys. Het eeuwige skateboard en de coole BMX-fietsen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Pharrell leek een verre uitloper van wat hip was in de 90's: skateboard en BMX.
Rond die tijd kwam Kanye West ook uit met z'n briljante debuutalbum en ook hij leek aanvankelijk een nerderige outsider binnen het gangsta hiphopmilieu. Me gusto. Ondertussen heeft hij er heel wat aan gedaan om z'n imago like totally hiphop te maken en is hij even 'real' geworden als Jay-Z ofzo.
Niet zo met Pharrell en de zijnen. Vergelijk een recente foto met een van 10 jaar terug en je ziet praktisch hetzelfde jongetje. Hij lijkt zelfs niet ouder te zijn geworden! Fashiongewijs is het wel wat serieuzer geworden maar dat speelse blijft. Die Westwood hoed, geniaal toch.
He is hot, zoals hij huilend op de sofa van Oprah zat. He is hot zoals hij van het hele groepje het emotioneelste reageert op de toverkunsten van onderstaande. Hij is definitely niet stoer. And he doesn't need to.



          

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,
Ik las laatst een van jouw blogberichten over waar de bourgeoisie van Antwerpen woont. Vond ik heel interessant! :) Ik vraag mij dus af of je mij ergens mee kunt helpen ivm een straat in Antwerpen. Er is in de buurt van het Zuid een straat waar ook prachtige panden staan, een brede laan met bomen in het midden, een beetje boulevard achtig. Er kunnen langs weerskanten van de straat auto's parkeren. Ik weet dat het nogal een vage beschrijving is maar weet jij welke straat dat is? Bedankt!