van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 9 juli 2011

Prince's women

Een van de vele zaken waar Prince om bekend staat zijn de zogenaamde Prince vrouwen: ongelooflijk sexy deernes die rond hem heen dansen of zingen of mee jammen. Woensdag hadden we het even over onze favorieten en de meningen waren nogal verdeeld. De meest fascinerenden zijn voor mij:

1. Vanity: Vanity, of course Vanity: she's the nasty girl. Het verhaal gaat dat Prince superverliefd op haar was en haar lange tijd niet kon vergeten. Ik kan dat geloven.


2. Sheila E.: Sheila E. is the most talented one, vind ik, ze kan drummen en zingen en dansen en ze is een Prince girl to the bone.


3. ik kan niet kiezen tussen Apollonia of Wendy & Lisa: Apollonia zit in Purple Rain, de film, dan heb je sowieso een voorsprong. Maar Wendy & Lisa zaten in the Revolution én Purple Rain: en naar het zo zou schijnen hebben Wendy & Lisa meegeschreven aan Purple Rain, de song dan. Ja, net als in de film. En laat ik maar een filmpje met Apollonia plaatsen, een zeldzaam filmpje dat vast weer snel van YouTube wordt gehaald.



2 opmerkingen:

LUC zei

Volgens te horen was iedereen wild van enthousiasme ! En gelijk hebben ze hoorde Ollie !

katie morosky zei

Het was magisch!!!