van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 30 oktober 2011

75 jaar boekenbeurs

Ik ben vandaag alwéér naar de opening van de BoekenBeurs gegaan: m'n derde keer op rij. Op de opening kan je enkel binnen op uitnodiging en 'k heb het drie kunnen strikken. Vandaag ging ik als reporter dus ik had een persbadge: oh yeah. En ik heb met onze coryfeëen kennis gemaakt en hen voor de camera gehaald. Misschien dat ik het filmpje post als het oké is (heb ik weinig zeggenschap over). Wie: Patrick Jannsens: dé Jannsens, Markse van de Kampioenen, Jeroen Olyslaeghers, Tom Naegels, Marc Reynebeau, Willem Frederik Schilz, de hoofredacteur van P-Magazine, Lesley-Ann Poppe, Vitalski, Pieter Aspe, Ingrid Van der Veken, Tja, wie niet? Nog zovelen: Patrick Van Gompel voor iedereen die het nieuws volgt. En Rudy Vranx. Was vooral bitter voor een dame die hem zo platonisch leuk vindt en hem die avond was misgelopen. Nou ja, het waren er best wel veel, oh ja, ook Jan Verheyen, en wordt zo geplakt en geknipt maar 't was een ervaring om alsjeblieft tegen te zeggen. Lesley-Ann Poppe is trouwens wel slim, hoor. Ik heb haar die avond twee keer ontmoet en ze was niet van de domme. Echtig en 't echtig niet. En van de grote stad Antwerpen.



Geen opmerkingen: