van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 6 oktober 2011

Steve Jobs



Steve Jobs is niet meer. En dat ik vind ik ongetwijfeld heel erg. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik een Applefan ben. Ik heb dan wel geen iPod, iPad of iPhone - some of his great inventions - ik heb wel een MacBook, iets meer dan vier jaar geleden gekocht en ondanks de probleempjes die ik er aanvankelijk mee had, hou ik zielsveels van hem. Thank you, Steve.
Steve was een visionair en creëerde ongelofelijke opportunities, ook voor mij: dankzij de eenvoudige werking van een Mac was ook ik in staat om filmpjes te maken op m'n computer, iets waartoe ik mezelf voorheen niet in staat achtte. 'k Kreeg er gedurende maanden een nieuwe hobby bij: filmpjes maken. Dankzij zijn genialiteit, vernieuwende geest, heeft hij voor velen onder ons, bewust of onbewust, veel betekend en he will be missed. Absoluut.

'Steve Jobs was brave enough to think differently, bold enough to think he could change the world and talented enough to do it' - Obama

M'n allereerste filmpje dat ik zo'n paar jaar geleden op m'n Mac heb gemaakt:



Geen opmerkingen: