van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 23 oktober 2021

over kinderdromen

 Biotch! Blogger doet raar. Als de lay-out op niks lijkt: just blame it on Blogger ende Facebook. 

Apart: zowel mijn broer als ik wisten al van kleutersbeen af wat we wilden doen, als we groot zouden zijn. Mijn broer « Kok », de jonge zus zei: « Schrijfster of journaliste. » Ik dus. 
Mijn voorbeelden waren Martine Tanghe, met haar kwam de derde ambitie: Germaniste. Als jonge student een voorbeeld: Anna Wintour. Jong zijn. Denken dat je een Anna Wintour kan zijn. 

Don’t give up on your dreams,: ik héb werkelijk geprobeerd om in die niche te stappen.
Maar ik doe wat ik doe, leerkracht, geniet ervan en hóóp mijn leerlingen ergens het vuur aan te wakkeren. Niet bang te zijn voor ambities en zichzelf te mogen zijn. Het was mijn droom niet, toch vind ik het leuk om les te geven. Kennis overbrengen: raar dat dit niet in mijn jeugdige ambities stond. 

We doen wat we doen! Iedereen doet we ze doen. Is dat zo dom? 😆 
 

Geen opmerkingen: