van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 8 oktober 2021

Body positivity

 Ik heb een dikke kont, always had: je wilt niet weten wat voor grote onderbroeken m’n moeder voor me kocht als peuter (ik heb er zelfs een foto van 😆). 
Een ex viel op mij mede omwille van m’n kont, jaha. Dat was de eerste keer toen ik had geleerd dat het misschien niet iets negatief is. Tegen hem zei ik vaak (als een joke): ze hebben me zo fijn gebouwd (verder ben ik vrij fijn) dat ze nog wat over hadden. « Weet je wat? We plakken het aan haar kont! » 
Een skinny jeans kan ik niet dragen. Het past boven, het slobbert vanonder. Panties: òòk een probleem. Het is moeilijk om een goede panty te vinden. Er is een reden waarom ik liever jurken en rokken draag.
Demeulemeesterbroeken gaan wel. H&M-broeken, forget it. 

Ik heb een dikke kont. So what? 

Body positivity wanneer ik me onzeker voel 






Geen opmerkingen: