van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 23 december 2010

Steenbok van de dag

Gisteren de feestelijke opening van de maand van de Steenbok gemist and that's a shame. Ik wou hem inhuldigen met te veel toeters en te veel bellen omdat hij het waard is. En ik heb het gemist wegens: drukte. Ik durf iedereen uit te dagen die beweert dat hij het gisteren en eergisteren drukker had dan mij want ik weet dat ze liegen. Awoe to them!
Maar dus de maand van de Steenbok. Steenbok is een ontzettend leuk dierenriemteken, vast wel het beste dierenriemteken, ze zijn zo interessant en toevallig ben ik er een. Een eind december Steenbok, de oerSteenbok. Alle anderen zijn niet echt want zij krijgen niet te maken met: "Leuk dat je jarig bent maar we hebben familie waar we heen moeten." Buiten die van 1 januari gerekend natuurlijk maar we gaan ervan uit dat dan niemand jarig is. Grapje, de januariSteenbok hoort er net zo goed bij want een Steenbok is en blijft een Steenbok.
Ik was van plan om elke dag als toemaatje, extra'tje op m'n blog een Steenbok te belichten die dan jarig is 'de Steenbok van de dag' maar ik weet niet of ik daar elke dag wel tijd voor heb aangezien men van kerstavond tot nieuwjaar blijft doorfeesten. In ieder geval ga ik het vandaag wel doen. Ik ga vandaag schrijven wat er eigenlijk gisteren had moeten staan:

Steenbok van de dag:

Vanessa Paradis (22 december 1972):

Wij zijn heel blij dat Vanessa Paradis het Steenboktijdperk opent want sisters and brothers zijn trots op haar, our lady. Ze begon schattig met Joe Le Taxi op haar vijftiende, deed later maar nog steeds in haar tienerjaren een Gainsbourg (Tandem) en ging ook nog es naar de land of hopes and dreams (America! America: USA!USA!) alwaar ze Engelse liedjes zong van haar vriendje Lenny Kravitz, de boyfriend. Na het Amerikaanse avontuur (USA!USA!) kwam ze weer massaal onder de aandacht als het vriendinnetje van Johnny Depp. En Johnny Depp is, ik moet dit schrijven, totally into Steenbokken. Voor Vanessa was er immers Kate, Kate Moss. Ik have a shot with Johnny, neem ik aan. In elk geval wist Vanessa me twee 'op mijn lijstje' guys te ontfutselen (maar ik ben niet kwaad op haar. Ik zou hetzelfde doen) and that means only: respect. Vanessa Paradis, de eeuwige Lolita and our baby!



Geen opmerkingen: