van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 4 december 2010

de opmaak van de l'amour in 2010

2010 is nog niet voorbij maar ik kan nu al zeggen dat het een bewogen jaar is. En niet in de laatste plaats door de vroege sneeuw. Waarvoor geen dank. Ik stel voor dat we het allemaal op mijn vriend Bas steken want hij had voor z'n verjaardag (1/12) zich een witte birthday gewenst. Hij woont in Wilrijk, u weet hem vast wel te vinden.
2010, bewogen jaar. Ik ben dit jaar twee keer zwaar verliefd geworden waarvan ik dacht dat het nooit over zou gaan (da's de dramatiek) en toch ging het weer weg. De ene crush trok op vakantie, kwam weer terug, ik keek naar hem en de grote gevoelens waren weg. Like gone. De andere gevoelens verdwenen ook weer wegens: nadenken. Dat was dus echt wat niet mocht.
2010 werd een bewogen jaar met verboden liefdes en ik weet nu wel dat ik dat niet meer wil. Voortaan ga ik checken: hoe oud ben jij? Heb jij een relatie? Ben je heterosexueel of bisexueel? Alles moet oké beantwoord worden, zoniet wil ik geen enkele vent meer ontmoeten. Ik kijk de slager zelfs niet meer aan. Hij noemt m'n gedrag onbeschoft, ik zie het eerder als preventief handelen.
Ik heb nog 11 dagen om de liefde van m'n leven voor m'n 31e te ontmoeten, te trouwen, een kindje te plannen en een huis te kopen in een buitenwijk. Geen haast dus, tijd zat. Oh ja, en 31 moet je lezen als 21.



4 opmerkingen:

Soomi zei

Prachtig stukje Stefanie. Is het al gelukt ? (Nog, ff denken, 18? Dagen de tijd ;)).

katie morosky zei

Dankje, Soomi! Het is amper te geloven maar het was echt bijna gelukt. Maar bijna is helemaal niet zoals men wel es zegt. :-)

Soomi zei

Aaaahh, ik hoop zo dat 2011 dan een beter jaar wordt voor je :)!

katie morosky zei

Dankje, Soomi! Maar verliefd worden op zich is eigenlijk prachtig. Het moet alleen maar op de Mr Rrright zijn! :-)