van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 1 november 2009

Wonder

Omstandigheden brachten me ertoe een weinig tot vrijwel niet productief te zijn op m'n eigen blog. En aangezien ik hoop de verloren data ooit terug te winnen op m'n computer zal ik nog wel even hier onproductief zijn. Maar nu heb ik dus m'n laptop weer en ga ik weer wat schrijven. Over muziek.
Ik heb over m'n favoriete artiesten geschreven (voornamelijk Prince en P-funk) en Sly & The Family hoort daar ook bij (heb ik vast al es een keertje vermeld) alleen Stevie Wonder lijkt hier op m'n blog in verhouding vrijwel bijna niet aanwezig te zijn. Last Fm is wat mijn profiel betreft niet altijd een weerspiegeling van m'n favoriete artiesten (in volgorde dan) maar Stevie Wonder staat daar hoog, en da's een feit dat helemaal klopt. Mijn grootse liefde voor z'n muziek begon met de eerste noot van Songs in the Key of Life en tot dusverre is die grootse liefde er nog steeds.
En dat vraagt om een ode:




Geen opmerkingen: